Witamy na obrazy olejne!

Obrazy olejne ręcznie malowane z różnych epok, abstrakcje, akty, pejzaże, w tym reprodukcje dzieł znanych malarzy jak Van Gogh czy Monet. Malujemy również obrazy olejne z fotografii. Kopie obrazów wykonują malarze artyści, którzy z wielka pasją oddają się swojej pracy dlatego nie jest to zwykłe kopiowanie ale tworzenie prawdziwych dzieł sztuki.

Malarstwo, rzeźba, generalnie sztuka, od wieków jawiła się jako dziedzina, której odbiorcą, z uwagi na cenę, byli bardzo możni członkowie społeczeństwa. Była ona raczej niedostępna dla przeciętnego „zjadacza chleba”. Nawet dzisiaj przechadzając się po starówkach naszych miast spotykamy szereg artystów, którzy za swoje „dzieła” żądają od nas niebotycznych sum od kilkuset do kilku tysięcy złotych.

To wszystko tylko potęguje w nas stereotyp elitarności faktu posiadania w naszych domach obrazów olejnych. A przecież nic nie zdobi naszych ścian bardziej od wspaniałego obrazu, idealnie skomponowanego z kolorem naszych ścian, wyposażeniem wnętrza, czy też naszym wewnętrznym odczuciem piękna. Jak patrzę na kolekcję obrazów olejnych w swoim domu jestem zachwycony jak pięknie potrafią one wzbogacić mój dom, jak dodają mu ciepła, kolorytu, życia. Jestem dumny z nich, jestem dumny z faktu, że je mam, ale Wiecie z czego najbardziej jestem dumny – że nie wydałem na nie fortuny.

Dodaj komentarz

